ב-18 באפריל, מר וואנג ג'ון, מנהל כללי של ITS Product R&D ב-Dahua Technology, נשא נאום מרכזי ב-Intertraffic Amsterdam 2024, וסיפק תובנות לגבי החזון של Dahua לתחבורה חכמה, הישגי אבני דרך ופתרונות חלוציים העוסקים בבטיחות בדרכים, ביעילות, ופעולות.
אימוץ התפתחות הבינה המלאכותית:
בנאומו, מר וואנג הדגיש את התפקיד החיוני של מודלים בסיסיים ובינה מלאכותית בינה מלאכותית בהשפעה על חיי היומיום ועל תעשיות גלובליות. בהדגיש את מסירותה של החברה לניצול הכוח של AIoT, מר וואנג הציג את אירועי אבן הדרך שעיצבו את פיתוח טכנולוגיות התעבורה החכמות של החברה. מהתקדמות חלוצית במצלמת ה-All-in-One המוטמעת ב-High-Definition הראשונה בתעשייה ועד לפריצות דרך בהתקני זיהוי התומכים בינה מלאכותית, Dahua הפכה את ציוד התעבורה מ"גלוי" ל"ברור", ולבסוף ל"מובן", והובילה ללא הרף את חזית התעשייה.
"בשנים האחרונות, Dahua בוחנת ללא הרף את תחום ה-ITS, כולל הכנסת AI מתקדמות וטכנולוגיות ביג דאטה לתחום התחבורה. עד כה, פיתחנו מערך שלם של פתרונות ITS בשירות מלא המכסים חניה עירונית, ניהול תעבורה משולב, בקרת איתות וכו', והפכנו למותג ITS מוביל", אמר מר וואנג.
לאחר מכן, מר וואנג תיאר את התובנות של Dahua לגבי אתגרי התעשייה העיקריים במהלך שנות החקירה שלה. עם הגידול המתמשך של האוכלוסייה, כלי הרכב והעיור, הערים והעיירות של היום ברחבי העולם הולידו דרישות מרובות במונחים של תקנות הפרות, תחזוקת כבישים ואופני ניהול.
שיפור הבטיחות, היעילות והתפעול בתנועה
בתגובה לנקודות הכאב של הלקוחות, מר וואנג אמר: "השתמשנו ביכולות AIoT כדי לפתח טכנולוגיות ויישומים ייעודיים סביב בטיחות תעבורה, יעילות תעבורה ופעולות תעבורה כדי להתמודד עם אתגרים העומדים בפני התעשייה, תוך התאמה עם המשימה שלנו לאפשר חברה חכמה יותר. וחיים טובים יותר."
בהתמקדות בבטיחות בדרכים, הדגיש מר וואנג: "במשך שנים רבות, אנו מקדישים תשומת לב רבה לנושאי בטיחות בדרכים. על ידי שימוש באלגוריתמי למידה עמוקה, פיתחנו מכשירים חכמים לתרחישים תובעניים כמו צמתים, הולכי רגל וכו'. הם יכולים לסייע בזיהוי העמסה לא חוקית של משאיות, אי מתן מקום להולכי רגל וסוגים רבים של עבירות תנועה, ובכך לשפר את בטיחות הנסיעה של אנשים. במיוחד, פיתחנו טכנולוגיית SPC (Spectrum Cut-off) כדי לסייע בוויסות התנהגות הנהיגה. טכנולוגיה זו מפחיתה את זיהום האור תוך שיפור דיוק הלכידה של עבירות יום ברכב ב-80% לפחות".
"מצד שני, אנו משתמשים בבינה מלאכותית כדי להעצים את המצלמה הקדמית לממש התרעה מוקדמת על סכנות בטיחותיות, כגון עומסי תנועה בכבישים מהירים, חניה לא חוקית, שריפות מנהרות, מזג אוויר ערפל כבד וכו'. נכון לעכשיו, מצלמות ה-AI של Dahua יכולות לזהות אוטומטית יותר מ-20 סוגים של אירועים חריגים, כאשר לחלק מהאירועים יש קצב דיוק של למעלה מ-90%. עבור מנהלי התנועה, ברגע שמתגלים אירועים חריגים אלה, הם יכולים להשתמש בשיטות אזהרה שונות כדי להזכיר לנהגים, ובכך להפחית את סיכוני הבטיחות".
בתחום יעילות התנועה, מר וואנג הדגיש את מערכות בקרת האותות החכמות של Dahua, שמתאימות באופן דינמי לדפוסי התנועה כדי לייעל את תזמוני האותות ולמזער את העומס בצמתים.
"האופטימיזציה של תזמון האותות מבוססת על זיהוי וניתוח מדויק של נתוני תנועה. יש לנו מצלמת היתוך מכ"ם המשלבת באופן עמוק נתוני וידאו עם נתונים רב מימדיים ממכ"ם גלי מילימטר דרך אלגוריתמי AI. מכשיר זה יכול להשיג זיהוי זרימת תנועה מדויקת בכל מזג אוויר, למרחקים ארוכים במיוחד ברמת נתיב, עם דיוק זיהוי של עד 99% ומרחק זיהוי של עד 350 מטר. לפיכך, פלטפורמת האופטימיזציה של בקרת אותות בנתונים גדולים בינה מלאכותית יכולה להשיג טוב יותר ניהול גודש מקיף, באמת לעבור מניהול גודש מבוסס ניסיון לניהול גודש מבוסס נתונים."
בהתייחס לתפעול הכבישים, מר וואנג הציג את הגישות החדשניות של Dahua לחנייה עירונית, אגרה לכבישים מהירים ותחזוקת כבישים.
"פתרון החניה החכם של Dahua מאפשר זיהוי בזמן אמת של מקומות חניה וניהול אגרות חניה אחידה. בשיתוף פעולה עם שותפים, פיתחנו במשותף פתרונות שקילה ואגרה דינמיים בלתי מאוישים באמצעות זיהוי מדויק של לוחיות רישוי. הוא מאפשר שקילה ואגרה ללא הפסקה עבור כלי רכב, תוך הימנעות מעומסים ושיבושים בפעילות התנועה הרגילה. בתגובה לאתגרי תחזוקת הכבישים, Dahua הציגה מצלמות בינה מלאכותית לזיהוי מדויק של ליקויים בכביש בזמן אמת, מה שמאפשר למנהלים להתערב ולתחזק בזמן, לבטל סכנות בטיחותיות ולהבטיח תפעול בר קיימא של כבישים".
שלושה מרכיבים מרכזיים המעצבים את התנועה העתידית
לטענת מר וואנג, מערכות תעבורה עתידיות יציגו בעיקר שלושה מאפיינים: ממוקד שירות, כל-פקטור ושיתוף פתוח.
"ראשית, שימוש בטכנולוגיית בינה מלאכותית כדי לזהות במדויק סכנות בטיחותיות ולהזכיר מיידית לנהגים סיכונים קשורים, תוך העברת ניהול התעבורה מפוסט ענישה לאזהרה מוקדמת. זה ממוקד שירות.
שנית, הכל גורם. המשמעות היא פריסת מכשירי זיהוי חכמים של בינה מלאכותית בצד הדרך כדי להשיג חישה ואינטגרציה מקיפה של כל האלמנטים הקשורים לתנועה כגון אנשים, כלי רכב וכבישים, להשגת ניהול תנועה יעיל ומדויק יותר.
שלישית, בניית מערכת תעבורה דיגיטלית פתוחה ומשותפת על ידי מינוף בינה מלאכותית וטכנולוגיות ביג דאטה כדי להשיג מיזוג והתאמה מושכלת של תמונה ונתונים, מה שמספק יותר אפשרויות לניהול תעבורה."
"בדרך לקראת עתיד המותאם לבינה מלאכותית, Dahua תמיד יהיה מתרגל של AIoT, יעמיק במגזר ה-ITS וישתף פעולה עם שותפי מערכות אקולוגיות שונות כדי לספק מוצרים מותאמים אישית וחכמים ופתרונות מקצה לקצה ללקוחות ניהול תעבורה ברחבי העולם נסייע ללקוחות ללא הרף לפתוח אפשרויות חדשות בניהול תעבורה, כדי לאפשר לערים לייעל את התשתית שלהן, לשפר את הבטיחות ולשפר את האיכות הכוללת של החיים העירוניים", סיכם מר וואנג.
למידע נוסף על פתרונות ה-ITS של Dahua והשתתפותה ב-Intertraffic Amsterdam 2024, אנא בקרו:
Comentários